Life is not a game...

nedjelja, 16.12.2007.

U.T.O.Č.I.Š.T.E.

U.T.O.Č.I.Š.T.E.

Zašto utočište? E pa svatko ima neko svoje mjesto gdje voli bit. Za mene su to dom, kafić po imenu Default i bespuće interneta. Ovo zadnje je tema moga posta. Sjećam se još prije 3-4 godine kada sam počeo otkirvati internet. Jedna od prvih stvari koja me zanimala tamo su bile razne gluposti. Nešto u stilu našeg Playtoy-a. Igrao sam neke bedastoće i mislio kako je net zakon. Onda sam počeo otkrivati razne grupe, chatove, forume, a nakraju je došao i blog. Sama spoznaja da sam praktički "spojen" sa milijunima ljudi, opsjedala me. Jednostavno se čovjek izgubi i postane ovisan. Ako se ujutro ne pročita e-zine, izgubljen sam cijeli dan. Pogleda se uz to još i djevojka dana i dan ne može bolje početi :).
Gledam sada na to i polako shvačam neke stvari. Tisak kao tvorevina polako gubi na jačini. Kada ujutro uzmem novine, samo ih nabrzinu prelistam jer sam sve to već vidio na netu, najčešće još večer ranije, a pošto novine idu u tisak u te sate, ne stigne se ubaciti još vijesti. Ista stvar se događa sa televizijom. Nekad sam znao provesti sate uz nju, a sada više ni ne palim TV. Nema smisla više. Eventualno pogledam neku zanimljivu emisiju ili neki stariji film, pogotovo sad u vrijeme Božića, no inače samo skuplja prašinu u sobi. Najžalosnije je to da u četverosobnom stanu imamo 3 televizora, a samo jedan redovito radi. I to stari nešto stalno gleda jer najčešće nema što drugo radit. Evo moj na sebi ima prst prašine... moram reć mami da ga obriše... hehe... šalim se... brišem ga ja sam - ponekad...
Onda sam polako uvidio i drugu, lošiju stranu interneta, a to su nekolicina pametnjakovića koji se osjećaju pozvanima da svima posole pamet. Nažalost, ne shvačaju da nisu u roditeljskom domu i da mi ostali ne moramo trpit njihova sr*anja. Nažalost, ni na ulici ne možemo nekom zabranit da nas mentalno siluje, a kamoli nekome ko nam je nedohvatljiv. I zbog takvih individua čovjek nekad poželi da ga nema. Jer čak ni ovdje ne mogu zabranit nekome da mi ostavi komentar. Mogu zabraniti anonimno komentiranje, no opet može kreirat blog unutar 2 minute samo za ostavljanje komentara, tako da to nema smisla. Ako hoće sr*t nek se*e.
Ista stvar mi se počinje događati sa mail-om. Ni svi oni spam filteri nisu dovoljni da svakodnevno ne primim barem 2-3 poruke, reklame, donacije, pobjede na lutriji i slično. Kad će ljudi napokon shvatiti da 99,9% ljudi takav sadržaj ne otvara nego samo stisne opciju "delete". Iritira me samo to što moram poslat poruku u junk mail, ništa drugo. Ili to što prilikom ulaženja u mail piše: "You have 4 new messages." Toliko nekad nisam imao u tjedan dana, a sad imam toliko dnevno. Ali došao je i tome kraj. Svaka registracija koju moram obavit ide na neki sporedni mail, a ne onaj koji koristim u osobne ili poslovne svrhe. Sve u svemu - spammeri sux!
Ponekad se pitam da li da više ovdje tražim spas, jer više ni tu nismo nedohvatljivi. Sada moram naći novo utočište, koje će biti virtualno, jer nekako moram pobjeć iz stvarnosti, a to je jedini način. Možda će to biti igrice, filmovi ili glazba. Ne znam. Samo želim zaboravit na okolinu oko sebe. Jer me polako sve više počinje živcirati...

16.12.2007. u 15:06 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

--> InfoBox <--

Ovo su kronike jednog običnog blogera koji nema trenutačno ništa pametnije za radit pa kritizira svijet i društvo oko sebe. Naravno, padne ponekad i koja pohvala, no rijetko kad :). Zanimaju me mnoge stvari, od interneta, hardvera, softvera do nekih običnih gluposti kao što je druženje sa stvarnim prijateljima... Šalim se, naravno. Da ne idem van, poludio bi... A kad ne mogu van, onda se družima sa virtualnim i imaginarnim prijateljima, kao što su blogeri, te oni jadnici na chatu i slično... Uživajte...

Također, često znam uživati u raznim virtualnim svjetovima. Najčešće su to igrice u koje se povlačim, no više o tome čitajte unarednim postovima. A zašto bježim tamo, neću vam još otkirt :)... Za kraj, jos ljestvica top 10 igara koje biraju hrvatski igrači.

Top ljestvica (10) by bug:
CoD 2 (1)
Civilization IV (2)
Crysis (3)
Company of heroes (4)
Stalker (5)
WoW (6)
Warhammer 40k: DC (7)
TES 4: Oblivion (8)
HoM&M V (9)
PES 6 (10)

Izdvojeni postovi:
U.T.O.Č.I.Š.T.E.




web metrics

Linkovi


[Vidio/la si blog, a sad nazad na posao. Vidi koliko je sati već...]

CHAT ROOM - privatni chat room za koji vam ne treba nista u stilu email-a, sifre ili nesto slicno...

Operacija "prozor" - Naš video na YouTube-u

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Warcraft stuff:
WowHead - Svi questovi i itemi na jednome mjestu

WoW Europe - Za korisnike europskih servera

Warcraft offical site - Službene stranice warcrafta

MMO-champion - Ogranak Wowhead-a

Blizzard - Mislim da ne treba nikakvo objašnjenje


Vijesti:
24 sata
Net.hr
T-portal
Večernji list
Jutarnji list

Portali:
Index
Xportal
Facebook
MySpace

Torrent / p2p / download:
Demonoid
Snapfiles
Download
Pirate bay
Softpedia
Tucows
Major Geeks
BetaMarker
Freewarefiles
Nonags
Torrent Spy

Ostalo / blogeri:
Fatal1ty
Suki
Davorko Vidović
Default
SupraComp
Sisak.info
Sisak.hr
Remember the milk
Chat room (create)
Gamemaster by Bug

Ako imate neku fora adresu slobodno ostavite link u komentarima, pa ćemo ju dodati...